CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 29 Disember 2011

sakan vs secret recipe??

siapa yang menang..emm..besok adalah hari penentuannya..yup..besok aku ada interview dekat secret recipe..yang satu ada shift lagi satu tak ada..my mom cakap kalau dapat secret recipe better kerja kat situ..save masa..tak ada penat sangat..aku tak sure lagi..kalau dapat aku lari kat sana ah..doa-doakan lah..lagipun ada kawan kat sana..waa..serious aku tak percaya lah aku dah jadi budak besar..tu lah kepada sesiapa yang kata aku still budak kecil..please betulkan pandangan korang terhadap aku..hahaha..i'm not budak kecil tetapi seorang yang awet muda..tu yang aku selalu aku cakap kat kawan-kawan aku..hahaha..lantaklah korang nak menyampah ke ape ke..i don't care..
kalau ada apa-apa saya akan khabarkan kepada anda semua(please baca dalam bahasa melayu baku ok)..
hahaha..da..

P/s : ceh ade ke patut pak cik tu cakap lesen L aku still tak boleh dapat sebab ada error..hurmm..sabar-sabar..

0 pendapat: