CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 3 Disember 2011

tak percaya??

wee..aku seronok sangat..rasa tak sabar nak pegang lesen..semalam aku pergi ceramah KPP 5 jam..Cikgu dekat AMSI tu cakap kepada sesiapa nak ambil lesen diwajibkan untuk menghadiri ceramah KPP.yes aku dah..aku cadang lepas ni aku nak jawab soalan berkomputer tu minggu depan..hopefully berjalan dengan lancar lah weh..

Ada nampak gambar tu.yes aku dah lepas ujian warna..Actually ada satu soalan yang aku tak berapa nampak..nasib baik lah ada seorng kakak tu bagi tahu jawapan..Kalau tak mampus deh..ish jangan cakap aku ada rabun warna..tak mahu lah..dah lah rabun jauh aku dah ada..ish tak boleh jadi ni..Lepas ni aku kene makan carrot banyak-banyak ..
  Korang nak tahu tak..aku lah batch pertama yang merasmikan AMSI tu..Wah bangga kot..batch pertama ok..serious perasaan bangga tu ada sikit dalam diri aku..ish..ish..ish..teruk kan..Ok lah i think i must stop first..Kalau ada perkembangan terbaru aku update lagi Ok..Da..

2 pendapat:

Tanpa Nama berkata...

GOOD LUCK:D

Tanpa Nama berkata...

Tahniah2...