CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 12 Disember 2011

uthm

tengah syok-syok aku tidur mak aku gerak.Ingatkan nak ajak makan lagi tadi..rupa-rupanya ada surat untuk aku..aku tengok kat muka depan uthm..sah ini mesti surat tawaran ni..OMG..aku cepat-capet buka..yes exactly telahan aku betul..aku pun usya-usyalah surat tawaran tu..aku tengok surat tu sekali lalu je..course yang aku akan ambil nanti lebih terjurus kepada bidang engineering..ENGINEERING!!aku memang tak minat pun bidang tu..tak tahu lah kenapa..nak kata aku tak suka fizik tak juga..aku suka..markah aku dalam fizik dulu pun tak lah teruk sangat..tak pernah fail pun..tapi aku sendiri pun tak boleh nak bagi jawapan..emmm..macam mana yer..ada sesiapa yang boleh beri pandangan kat aku???yup..kat sini aku ada letak surat tawaran tu...ok lah..aku stop dulu..kalau lah ditakdirkan aku terima tawaran tu nanti aku update lagi..tapi kalau aku tak update pasal ni tu maknanya aku tak terima..

1 pendapat:

Tanpa Nama berkata...

:D