CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 10 Januari 2012

It's all about sakan seri iskandar..

hey..how's you today..hahaha..Ok hari ni aku nak cerita semua pasal sakan..why??sebab aku kerja kat situ..hahaha..aku mula kerja 1.1.12..yup first time aku kerja kat situ memang penat..so tired ok..kene berdiri je..lepas dua tiga hari i'm feel more better kerja kat situ..actually tak ar penat sangat cuma aku je yang mengada-ngada..hahaha..pagi-pagi aku naik basikal..petang lepas balik rehat ayah aku hantar..nasib baik rumah aku dekat je kat sakan..kalau tak mahu turun berat badan aku..hahaha..ok suasana kerja kat situ boleh ar..tak membosankan..cuma yang kelakarnya hampir setiap hari aku kene speaking in english bila students utp datang..serious aku macam tak percaya je aku boleh speaking dengan budak international dan alhamdullilah depe semua faham apa yang aku cakap walaupun aku tahu speaking aku punyalah broken..hahaha..
next..untuk first time nye aku kene train jadi cashier..first train aku shot(is it right spelling??) Rm 10..gile banyak kot..aku dah cuak dah..oh tidak aku tak nak potong gaji..huhuhu..tapi kak ila cakap training tak de kene potong gaji..huish serious menakutkan aku..aku kene train tiga kali..second training perfect , third training shot 20 sen..menjadi cashier adalah sesuatu yang menakutkan..bile pegang je duit depan customer tiba-tiba aku jadi bengap..aku pun tak tahu..perasaan takut tiba-tiba menguasai diri aku..kalau boleh aku memang nak menjauhi daripada jadi cashier walaupun depe kate jadi cashier dapat elaun lebih tapi aku tak nak.....
ok apa lagi ha aku nak cerita ni..lupa pulak..tadi sebelum bukak banyak gila idea masuk..tiba-tiba menghilang..ok lah setak ni je lah dulu cerita aku..nanti kalau ada masa aku update lagi...

p/s:weh aku rindu kat sekolah...sedih nya......

0 pendapat: