CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 7 September 2012

the end of semester 1...

yeyyy!!! semester 1 dah habis.. tinggal 2 semester je lagi.. actually hari isnin tuh last paper aku tapi lepas habis je last paper tuh kite orang budak asasi nih kene pegi asasi war game.. aku kene pergi kem lambaian danau dekat jasin , melaka. rase terseksa gila bila kene pergi.. serious penat gila.. balik je kolej aku terus jadi orang tua.. kaki jangan cakap.. lenguh nak mampus.. tapi not bad arr... heheh.. nak tau tak aku dapat satu group dengan sape??? ehem...ehem.. tak mau arr cakap... malu sih... * muke blushing gile* for the first time aku terpaksa mandi dengan lumpur.. habis baju aku tau.. air die jgn cakap arr... sikit lagi je aku nak tenggelam... aku main tarik je baju budak depan aku.. sian die.. heheh.. tapi nak buat macam mane.. dah aku takut..

antara aktiviti yang aku buat kat sane :)
buat rakit
kayuh rakit( aku dapat trek A)
cheers - delta dubuk ha.. delta dubuk ha.ha. auwwww.... KUAT!!!
explorace... jauh gile..rase nak mampus.. even aku slow jog je..
bersenam..
night walk
malam kebudayaan
karaoke
war game kat paya bakau..

time war game nih.. aku first2 dah mati... huhuh.. sedih gile sebab tersekat kat lumpur..
before kite orang balik , ade majlis penutupan.. hahah.. akhirnya kumpulan Delta Dubuk diumumkan sebagai pemenang..bangga seyh.. dapat lg hemper.. ngeh..ngeh...ngeh..


Lagu yang kite orang kene nyanyi before war game start..


BARISAN TELUR..

Inilah barisan telur
Yang ikhlas berjuang
Siap sedia berkorban
Untuk ibu pertiwi

Sebelum telur berjaya
Jangan harap kami pulang
Inilah sumpah pendekar telur
Menuju medan bakti

Andai kata kami gugur semua
Taburlah bunga di atas pusara
Kami mohon doa
Malaysia berjay

Semboyan telah berbunyi
Menuju medan bakti

hahahah.. kelakar gile lagu nih...
lagu nih just joking je..

not bad arr pergi kem nih.. penat tapi syok..

now , aku menikmati aku punya cuti sem nih sepuas-puasnya..
dah seminggu lebih aku tak cukup tido.. kumpulkan balik energy untuk sem 2..
go..go.. fighting!!!

p/s : cuak gile nak dapat result sem 1..


0 pendapat: