CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 30 September 2014

Tofu mask Cathydoll

psttt.. korang pernah dengar tak cathydoll punya produk? Apa yang iolls tau produk nih made in korea..

Harituh, iolls pi lah order tofu mask cathydoll nih, sebab ramai orang bagi feedback yang benda nih wangi + Ok.. so, apa lagi, haku pon try lah cecepat.. Pantang tau dalam hidup haku melambatkan untuk mencuba sesuatu baru..

So, genap hari nih, 7 hari aku pakai tofu mask. Yuppp! Apa yang korang dengar dan baca perihal gosip tentang tofu mask nih hampir 80% ia adalah benar.. Seriously benda nih wangi gilosss.. Rasa nak telan ja benda alah nih.. Geram aisshh.. Bau macam puding..

Apa pula effect dekat kulit muka aku nih? Haaaa.. muka aku nih kan jenis yang berminyak, so lepas aku pakai benda nih muka aku agak berminyak lah.. Bila aku baca balik dia punya khasiat, memang nak bagi kulit muka kita moist2 gitueww.. Nak dipendekkan cerita, muka kita jadi lembap plus beroily sikit lah. Overall, bab yang putihkan muka tuh aku tak tau. Rasa macam tak ja.. ahahah..

Tapiiiii.. not bad lah guna tofu mask nih.. Apa lagi hakak-hakak sekalian, come lets try tofu mask nih...

Nih lah Tofu mask tuh..


Bestt nokss..

p/s : feedback nih based on my skin hokee!! maybe orang lain punya feedback more better than me kannn..

Sincerely :
Tiera Alway
*XOXO*

0 pendapat: